Pro naše zákazníky, kteří si objednali vůz přes dispečink TAXI SPRINT HK s.r.o. (objednávky přes: telefon, email, mobilní aplikaci, web) nabízíme GARANCI SPOKOJENOSTI. Došlo k předražení jízdy (mimo platný ceník nebo mimo cenu uvedenou v aplikaci)? Nebyli jste spokojeni s jednáním dispečera/ky, s jednáním a chováním řidiče, s čistotou řidiče nebo vozidla, neváhejte se na nás obrátit. Spokojený zákazník je naše priorita, a abychom mohli naše služby držet na vysoké úrovni, je pro nás zpětná vazba od zákazníků důležitá. Oprávněné reklamace ochotně řešíme.
Pokud se tedy vyskytly nějaké nesrovnalosti a Vy jste nebyli s naší službou spokojeni, zašlete nám bez váhání (nejlépe ihned po uskutečnění služby) reklamaci či stížnost. Upozorňujeme, že jsme schopni řešit pouze reklamace jízd objednaných přes dispečink TAXI SPRINT HK s.r.o. (objednávky přes: telefon, email, mobilní aplikaci, web).